Napište nám

POPTÁVKA

Obchodní referent/ka na zkrácený úvazek - SEPOS Hradec Králové (HPP)

Dynamicky se vyvíjíme a nabízíme Vám dlouhodobé pracovní uplatnění na pracovišti v Hradci Králové, ulice Vážní 891 - firemní prodejně a vzorkovně SEPOS z důvodu doplnění týmu (záskok za mateřskou a rodičovskou dovolenou).

Máte chuť něčeho dosáhnout a pozitivní přístup nejen k práci, ale i k životu?

Máte nejen obchodního ducha, ale i praxi v prodeji, jste precizní a náročná/ý ve všem co děláte?

Komunikujete rád/a s lidmi?

Potřebujete vidět smysluplný výsledek své práce?

Potřebujete skloubit péči o rodinu a současně vydělat peníze za smysluplnou práci?

Potom se těšíme právě na Vás.

jaký může být váš typický den

• přivítáte se se zákazníkem, přeberete od něj jeho přání,

 odborně předvedete zákazníkovi naše obchodované produkty na vzorkovně na prodejně a doladíte s ním jeho požadavky (termín a místo dodání, doprava, montáž, způsob platby, ...),

• zpracujete objednávku, následně cenovou nabídku a vystavíte zálohovou fakturu,

• po odsouhlasení nabídky zákazníkem komunikujete s dalšími kolegy ve firmě realizaci zakázky (expediční sklad, dopravci, montážníci),

• po dodání zboží, případně skončení montáží, kontaktujete zákazníka pro ověření jeho spokojenosti a vystavujete konečnou fakturu. 

 

jsme připraveni vám nabídnout

zaměstnání se zázemím stabilní společnosti na dobu na dobu určitou (na 3 roky - jako záskok za mateřskou a rodičovskou dovolenou) se zkušební dobou 3 měsíce,

intenzivní zaškolení, profesní růst a další vzdělávání,

jednosměnný provoz 20-30 hodin týdně dle vzájemné dohody reflektující Vaše možnosti a potřeby (otevírací doba prodejny je v pracovní dny Po-Pá 8:00-17:00), volné víkendy a svátky,

velmi pěkné pracovní prostředí a vstřícné kolegy,

  k 15. dni v měsíci Vám na Váš účet připíšeme zajímavou mzdu (základ + prémie za uzavřené a zaplacené obchody).

 

Požadavky máme přiměřené a splnitelné

 obchodní vzdělání s maturitou - upřednostníme zkušenosti z obdobné pozice, pro rychlejší adaptaci, 

spolehlivost a důslednost,

odolnost vůči stresu,

výborné komunikační schopnosti a aktivní práce na PC (MS Outlook, MS Excel),

 časovou flexibilitu,

týmový hráč,

schopnost orientace v technické dokumentaci,

 trestní bezúhonnost doloženou aktuálním výpisem z trestního rejstříku (budete nás reprezentovat u zákazníka a mít hmotnou odpovědnost za pokladnu),

Ukažte nám Vaše kvality a my Vám dáme prostor k jejich realizaci i dalšímu rozvoji!

Možný nástup od 1. 8. 2023 nebo od 01. 09. 2023 nebo dohodou.

 

FIREMNÍ BENEFITY

  • zvláštní prémie,
  • firemní akce,
  • příspěvek na dovolenou,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • příspěvek na soukromé životní pojištění,
  • zaměstnanecké půjčky,
  • výrobky a služby se slevou,
  • stravenkový paušál.
×