Napište nám

POPTÁVKA

Informace o zpětném převzetí protipožárních dveří

9.2.2015, oznámení společnosti SEPOS, spol. s r.o.


SEPOS informuje zákazníky o stažení (resp. zpětném převzetí) protipožárních dveří KRONO / FLAMMA (výrobce Masonite).
Důvodem je možné riziko snížené protipožární odolnosti u níže specifikovaného výrobku. Jelikož bezpečnost zákazníků je pro výrobce - společnost Masonite (dále jen Výrobce) prvořadá, výrobce se rozhodl realizovat dobrovolné zpětné převzetí výrobku a umožnit každému majiteli nebo držiteli výrobku jeho vrácení na náklady Výrobce a výměnu za nový výrobek.

Identifikace výrobku: Jednokřídlové protipožární plné hladké dveře s deklarovanou protipožární odolností EI/EW 30 DP3 vyráběné v České republice a uváděné na trh anebo do oběhu v České republice před únorem 2014 pod obchodním názvem Flamma a obchodním názvem KRONO EI-30-C2 (dále společně jen „Výrobek“).

Nebezpečí: Možné riziko snížené protipožární odolnosti. Výrobci není známo žádné poškození zdraví, nebo vznik jiné újmy či škody v souvislosti s užíváním Výrobku.


Kroky k bezplatné výměně Výrobku za nový výrobek shodných rozměrů a splňující deklarovanou protipožární odolnost 30 minut:

První krok: Prosíme všechny zákazníky, kteří vlastní nebo mají ve své dispozici (v držení) výše uvedený Výrobek, aby vyplnili dotazník nazvaný Kontaktní formulář k identifikaci a zpětnému převzetí protipožárních dveří KRONO a FLAMMA za účelem jejich výměny, který naleznou [zdea odeslali ho na pp@sepos.cz nebo poštou (případně předali na kterékoliv pobočce obchodní sítě SEPOS).

Další krokyNa základě vyplněného kontaktního formuláře podnikneme další kroky ke zjednání nápravy. Oprávněnost zpětného převzetí vyhodnotí Výrobce. Do 14 dnů od zaslání výše uvedeného formuláře obdrží zákazník od Výrobce vyjádření. Posouzení a výměnu smí provádět pouze montážník s osvědčením o montáži PP dveří - absolvent speciálního školení. Termín výměny nepodléhá režimu reklamace ani není vázán termínem dodání v ceníku. Termín dodání nového výrobku je do 4 měsíců od podání žádosti. 


Děkujeme za Vaši spolupráci a omlouváme se za případné potíže či komplikace.

×