Napište nám

POPTÁVKA

Vedoucí prodejního střediska - Zlín

Dynamicky se vyvíjíme a nabízíme VÁM dlouhodobé pracovní uplatnění na firemní prodejně a vzorkovně SEPOS ve Zlíně.

jaký může být váš typický den

• přivítáte se se zákazníkem, přeberete od něj jeho přání,

 odborně předvedete zákazníkovi naše obchodované produkty na vzorkovně na prodejně a doladíte s ním jeho požadavky (termín a místo dodání, doprava, montáž, způsob platby, ...),

 zpracujete objednávku, následně cenovou nabídku, připravíte smlouvu o dílo (dodání a montáž) případně rámcovou kupní smlouvu (dlouhodobý odběr),

 po odsouhlasení nabídky zákazníkem komunikujete s dalšími kolegy ve firmě realizaci zakázky (expediční sklad, dopravci, montážníci),

 po dodání zboží, případně skončení montáží kontaktujete zákazníka pro ověření jeho spokojenosti,

 přidělujete práci dalším kolegům na prodejně - obchodní referenti, skladník a kontrolujete jejich úspěšnost, za kterou je hodnotíte.

 

jsme připraveni vám nabídnout

zaměstnání se zázemím stabilní společnosti na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce,

• zaručený profesní růst, možnost dalšího kariérního růstu,

• intenzivní zaškolení a další vzdělávání,

jednosměnný provoz (Po-Pá 8:00-17:00, 1x za 2-3 týdny So 8:00-11:00),

• luxusní pracovní prostředí a vstřícné kolegy,

• notebook, mobilní telefon se služební SIM (neomezené volání),

k 15. dni v měsíci Vám na Váš účet připíšeme zajímavou mzdu.

 

požadavky máme přiměřené a splnitelné

• červený diplom není nutně třeba, postačí maturita - upřednostníme zkušenosti z obdobné pozice, pro rychlejší adaptaci,

spolehlivost a důslednost,

odolnost vůči stresu,

• výborné komunikační schopnosti,

• časovou flexibilitu,

• schopnost orientace v technické dokumentaci,

• týmový hráč s přirozenou autoritou.

platný řidičský průkaz pro skupinu B,

trestní bezúhonnost doloženou aktuálním výpisem z trestního rejstříku (budete nás reprezentovat u zákazníka a mít společnou hmotnou odpovědnost za pokladnu a svěřené věci).

 

×